משלוחים והחזרות

משלוחים

זמן אספקה נוכחי הינו עד 3 ימי עסקים לכל רחבי הארץ

>> שליח עד הבית 

שליח חינם עד הבית בכל הזמנה מעל 299 ש"ח

שליח עד הבית בהזמנה עד 299 ש"ח - 20 ש"ח

  • השליח מתאם מראש ומגיע עד 3 ימי עסקים לכתובת פרטית או לכתובת מקום עבודה.
  • שימי לב: המשלוחים מתבצעים בין השעות 08:00-18:00 ולכן מומלץ לרשום כתובת שבה את נמצאת בשעות אלו
  • שליח עד הבית פעיל בכל חלקי הארץ, המשלוח מתבצע מיום העסקים הבא החל מרגע אישור ההזמנה בחברת האשראי, בימי עסקים בלבד. יום העסקים מסתיים בשעה 16:00.


>> איסוף עצמי

איסוף החבילה הינו משכונת דניה בחיפה. הזמנות שיתקבלו עד השעה 16:00 יוכלו להאסף עוד באותו היום. לאחר ביצוע ההזמנה ניצור עימך קשר טלפוני לתאום שעת איסוף 

שאלות נפוצות בנוגע למשלוחים: 

  • כיצד מתבצע המשלוח עם שליח עד הבית?

בסיום תהליך הקניה באתר נשלח אליכם מייל עם מספר הזמנה. לאחר סיום תהליך אריזת הפריטים, תקבלו מייל נוסף עם מס' מעקב אחר המשלוח. בשלב זה תוכלו ללחוץ כאן כדי לעקוב אחרי המשלוח

  • אם אני לא בבית כשהשליח הגיע?

במידה ואינכם בבית, ניתן לאשר לשליח השארת המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל ובמקרה זה החברה לא תהא אחראית לכל נזק ו\או אובדן או נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

  • האם אפשר לשנות את כתובת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?

במידה ואתם רוצים לשנות את כתובת המשלוח, יש ליצור עם שירות הלקוחות בימים א׳-ה׳ בין השעות 9:00 עד 18:00, בטלפון 04-6206289. שימו לב שהחלפת כתובת מאפסת את ספירת 3 ימי העסקים ותתחיל מחדש.

החלפות והחזרות

מעוניינת להחזיר או להחליף פריט? ניתן לעשות זאת בקלות ובפשטות!

רוצה להחליף?

  • ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש.
  • הפריט שאליו תרצי להחליף ישלח אליך חזרה בדואר רשום ללא עלות או עם שליח בעלות של 20 ש"ח.
  • פריטים שנרכשו במבצע ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם.

רוצה להחזיר?

  • ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי קרדיט באתר או החזר כספי עד 14 ימים מיום קבלת הפריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש iשלא נפל בהם שום פגם/נזק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
  • פריטים שנרכשו במבצע ניתנים להחזרה עד יומיים מיום קבלתם.
  • לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.

איך שולחים בחזרה?

  • במידה ובחרתם לשלוח אלינו את הפריט בחזרה, אנא שלחו אותו בדואר רשום בלבד לכתובת: מיי אנאבל, רחוב שלונסקי 51, תד 56002, חיפה . יש לארוז היטב את הפריט בחבילה המקורית בה הגיע בצרוף פתק עם שמכם, מספר הטלפון וסיבת השליחה של הפריט.  יש להקפיד כי הכתובת שלנו מצויינת באופן ברור על החבילה. אנו ניצור קשר עם הגעת החבילה אלינו
  • עבור מוצר שנרכש בסייל ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
  • במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח, יינתן זיכוי כספי עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח. הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי מחלקת בקרת איכות של מיי אנאבל. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי).  מיי אנאבל היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
  • כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי ממנו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL. עם ביטול העסקה יזוכה אמצעי התשלום שמסרה המשתמשת בניכוי דמי ביטול בגובה 5% משווי העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מבינהם
  • ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, ויבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
  • לא ניתן לזכות כרטיסי דירקט ולכן בעלי כרטיסי דירקט זכאים לקבלת קרדיט באתר בלבד.

 

לכל שאלה נוספת, נשמח לעזור: Contact@MyAnabelle.co.il  / 04-6206289