שאלות ותשובות

מאיזה חומר עשויים התכשיטים שלכם?

כל התכשיטים שלנו עשויים כסף טהור, סטרלינג סילבר 925. חלקם בציפוי רוז גולד 14 קראט. כל התכשיטים עם חותמת. משובצים בזירקונים.  

 

האם יש אחריות?
כן! האחריות הינה על כל התכשיטים שלנו ותקפה לשנה מרגע ביצוע ההזמנה באתר.

האחריות היא על אבנים שנפלו או תכשיט שהשחיר. אין אחריות על תכשיט שנקרע או נשבר, אך ניתן לשלוח אותו אלינו ונתקן אותו בעלות סימלית. 

  

איך כדאי לי לשמור על התכשיטים?

כדי לשמור על תכשיטים זוהרים ונוצצים, לא דרוש הרבה מאמץ. ההמלצות שלנו לשמירה על התכשיטים:

מידי פעם נקו את התכשיטים עם מטלית מיוחדת לניקוי תכשיטי כסף. שמרו את התכשיטים בתוך קופסת תכשיטים או במגרה סגורה. כל התכשיטים משובצים בזירקונים. על מנת לשמר אותם מנצנצים כמו שהתקבלו, ההמלצה שלנו היא לא להרטיב אותם. זירקונים מאבדים מהברק שלהם במים לאורך זמן. 

 

האם אפשר לתקלח עם התכשיטים?

ניתן להתקלח עם תכשיטי הכסף אך ההמלצה שלנו היא לא להרטיב אותם. זירקונים מאבדים מהברק שלהם במים לאורך זמן. 

אין להתקלח עם תכשיטים בציפוי רוז גולד מכיוון שהציפוי יורד לאט לאט במים. 

 

כמה עולה משלוח?

עלות המשלוח הינה 20 ש"ח עבור שליח עד הבית. עבור הזמנה מעל 300 ש"ח המשלוח עלינו. כשתגיעו לסכום כולל של 300 ש"ח בסל הקניות שלכם, תתווסף לכם אפשרות משלוח חינם. בחרו באפשרות זו. החבילה תשלח אליכם עם שליח עד הבית שייצור עימכם קשר לפני הגעתו. 

 

איך מבצעים הזמנה באתר?
זה ממש פשוט! אתם בוחרים את הפריטים שאתם רוצים - ומוסיפים לסל הקניות.
בסל הקניות אתם מבצעים רכישה ובוחרים לשלם באמצעות חשבון ה PAYPAL שלכם או בכרטיס אשראי.
מהרגע שהזמנתם - התהליך מאוד פשוט! החבילה תצא אליכם לכתובת שציינתם בהזמנה ותגיע אליכם עד 3 ימי עסקים.  
אם יש לכם איזו בעיה בדרך ואתם לא מצליחים לבצע הזמנה, צרו קשר ונשמח לבצע את ההזמנה טלפונית אתכם: 04-6206289

  
כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?
המשלוח מתבצע עם שליח עד הבית ולוקח בין 1-3 ימי עסקים להגיע. (לא כולל שישי-שבת).
מהנסיון שלנו, לרוב החבילה מגיעה תוך יום עסקים אחד.

 

אף פעם לא הזמנתי באינטרנט, זה נראה לי קצת מפחיד לתת את הכרטיס אשראי שלי... האם האתר שלכם בטוח?
כדאי שתדעו שבעולם האינטרנט יש מושג שנקרא: "אתר מאובטח" והאתר שלנו הוא כמובן אתר מאובטח! ומה זה אומר? שאתם יכולים להיות רגועים ולהתרכז בעשיית שופינג, פרטיותכם נשמרת. באתר שלנו מופעלים אמצעי אבטחה מגוונים, הפועלים על בסיס טכנולוגיית זיהוי, אימות, קידוד והצפנה מהמתקדמות בעולם, כך שאתם יכולים לגלוש, להזמין מוצרים ולמסור את פרטיכם בביטחון מלא. ואם חס וחלילה, חס ושלום יש איזושהי בעיה - אנחנו פה בשבילכם - ואתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו במייל.

 

האם יש לכם חנות?
בשלב זה אין לנו חנות ממשית, אלא רק חנות וירטואלית. אנחנו אתר אינטרנט וחשוב כמובן לציין שאנחנו מאפשרים החלפות והחזרות, ככה שאם  במקרה לא אהבתם משהו, אל חשש! ניתן להחליף או כמובן לקבל את כספכם בחזרה בהתאם לתקנון שלנו. אנו נבצע את ביטול העסקה אל מול חברת האשראי מיד לאחר שנקבל מכם בחזרה בדואר את הפריט שבו אתם לא מעוניינים.


אם קניתי פריט שלא מתאים לי או שאני לא רוצה, או שאני פשוט לא מרוצה! האם אפשר להחליף או להחזיר?
במידה ותרצו להחליף או להחזיר פריט שקניתם, תוכלו לעשות זאת תוך 4 ימים קבלת הפריט. יש לשלוח את הפריט למשרדינו בדואר רשום בלבד לכתובת:

מיי אנאבל, שלונסקי 51, ת.ד. 56002 . חיפה

עלות החזר הפריט למשרדנו הינו על חשבונך. מייד כשנקבל את הפריט ניצור קשר טלפוני. 

תוכלו להחליף פריט שקניתם בכל פריט אחר באתר. ההחלפה תתאפשר במידה ובפריט לא נעשה שימוש או שאינו נפגם. אם לא מצאתם פריט אחר שברצונכם להחליף, תקבלו זיכוי ותוכלו לממש אותו במשך שנה. 

תוכלו לקבל החזר כספי על המוצר. ההחזר יינתן במידה ובפריט לא נעשה שימוש או שאינו נפגם. קבלת החזר מותנת  בדמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר 
* ההחזר הכספי יעובד תוך מקסימום 14 יום ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה.

* לא ניתן לזכות כרטיסי דיירקט. בעלי כרטיסי דיירקט יוכלו לקבל זיכוי לרכישה באתר.

לכל שאלה נוספת, נשמח לדבר -Contact@MyAnabelle.co.il