שאלות ותשובות

מאיזה חומר עשויים התכשיטים שלכם?

כל התכשיטים שלנו עשויים כסף טהור, סטרלינג סילבר 925. חלקם בציפוי רוז גולד 14 קראט. כל התכשיטים עם חותמת. משובצים בזירקונים.

האם יש אחריות?

האחריות הינה על כל התכשיטים שלנו ותקפה ל12 חודשים מרגע ביצוע ההזמנה באתר.
האחריות הינה על אבנים שנפלו או תכשיט שהשחיר. האחריות אינה כוללת אבדות, שברים, שריטות וקרעים.

כיצד לשמור על התכשיטים?

מידי פעם נקו את התכשיטים עם מטלית מיוחדת לניקוי תכשיטי כסף. שמרו את התכשיטים במקום פתוח יבש ולא במקום עם לחות. כל התכשיטים משובצים בזירקונים. על מנת לשמר אותם מנצנצים כמו שהתקבלו, ההמלצה שלנו היא לא להרטיב אותם. זירקונים מאבדים מהברק שלהם במים לאורך זמן. אין להרטיב תכשיטים עם ציפוי . לאורך זמן בשימוש במים הציפוי עלול לרדת.

האם אפשר להתקלח עם התכשיטים?

ניתן להרטיב את תכשיטי הכסף שלנו. על מנת לשמור על ברק הזירקונים לאורך זמן, מומלץ שלא להביא אותם במגע עם מים
אין להתקלח עם תכשיטים בציפוי רוז גולד מכיוון שהציפוי יורד לאורך זמן במים.

איזו מידת טבעת מתאימה לי?

בדיוק בשביל זה הכנו מדריך שיעזור לך להבין איזו מידה את . בכל מקרה גם אם הזמנת והמידה אינה מתאימה, ניתן להחליף. למדריך המידות לחצי כאן

איך מבצעים הזמנה באתר?

זה ממש פשוט! אתם בוחרים את הפריטים שאתם רוצים, מוסיפים לסל הקניות ובוחרים את אופן התשלום: PAYPAL או כרטיס אשראי.
ההזמנה תגיע אליכם עד 7 ימי עסקים.
ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית מול שרות הלקוחות בטלפון / וואטסאפ : 054-2985616

כמה זמן לוקח להזמנה להגיע?

המשלוחים שלנו מגיעים עד 7 ימי עסקים, אבל בדרך כלל הרבה לפני 🙂

האם האתר שלכם מאובטח?

כדאי שתדעו שבעולם האינטרנט יש מושג שנקרא: "אתר מאובטח" והאתר שלנו הוא כמובן אתר מאובטח ב-100%! ומה זה אומר? שאתם יכולים להיות רגועים ולהתרכז בעשיית שופינג.
האתר שלנו עומד בתקני אבטחת המידע הגבוהים ביותר [SSL], כך שפרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים ולא ניתנים לאיתור או שחזור על ידי גורם שלישי.
בכל אתר העומד בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר, יופיע בשורת הכתובת של האתר אייקון של מנעול סגור המסמל זאת.

האם יש לכם חנות?

אנחנו אתר אינטרנט בלבד וחשוב כמובן לציין שאנחנו מאפשרים החלפות והחזרות, כך שמכל סיבה, ניתן להחליף או להחזיר בהתאם לתקנון שלנו.

האם יש לכם אריזות מתנה ?

בטח, כל המוצרים שלנו נשלחים אליכם מראש באריזת מתנה מנצנצת ומרגשת!
ניתן להוסיף ברכה, פשוט לכתוב אותה בהערות ואנו כבר נוסיף אותה להזמנה.

אם קניתי פריט שלא מתאים לי מכל סיבה, האם אפשר להחליף או להחזיר?

ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 14 יום מיום קבלת הפריט, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש.
פריטים שנרכשו במבצע ניתנים להחלפה בתוך שבוע מיום קבלתם.
כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו במייל: contact@MyAnabelle.co.il או בוואטסאפ – 054-2985616
יש לציין מספר הזמנה / על שם מי בוצעה ההזמנה ופירוט של מה שתרצו
למידע מלא על החלפות והחזרות לחצי כאן